måndag 12 juli 2010

Svalka!

I natt regnade det! Herregud vad skönt. Och vid sjutiden åskade det, och som det mullrar här när åskan rullar i och över bergen. Småländska höglandet...

Det har varit en fröjd att få sova i normal temperatur!

Nu börjar det regna igen hör jag. Det behövs. Bilden visar hur det ser ut när jag sätter mig upp i sängen. Snart ska jag kliva upp och fixa frukost. Endast sonen och jag är vakna, ännu...

Blir det inte sol idag åker vi nog till Vetlanda och gör stan. Eller grejar lite inne. Typ städar.

Jag ska fota torpet, en massa, och höra ett inlägg, men det får bli när jag är hemma i stan igen. Orkar inte vänta på långsam uppkoppling här. Tills dess får det bli enstaka bilder.

2 kommentarer:

  1. Regn kan ju faktiskt vara okej ;) Även om jag föredrar solsken. Men som du säger, då kan man göra annat :)

    SvaraRadera
  2. Ingen åska ännu men det började iaf regna imorse. Hoppas faktiskt på en lång blöt dag.

    SvaraRadera