måndag 7 mars 2011

Och ett litet inlägg kanske?

Jag har verkligen inte haft någon blogglusta idag. Inte ens bloggat om bloggtorka har jag kunnat göra. Vad är det med mig? Kanske är det dags att lägga bloggen på hyllan och gå vidare till andra projekt. Vad det nu skulle vara. Nä, jag tror inte att jag kommer sluta blogga, men jag kanske kommer dra ner på det? När jag om två månader börjar på nytt jobb kommer det inte bli några blogginlägg från jobbet. Eventuellt att jag hinner slänga iväg ett inlägg från mobilen på lunchen eller så. Jag kommer nämligen ha en timmes lunch. En hel timmes lunch! Lyx! Att hinna både äta och gå i affärer (om jag nu skulle tycka det var kul helt plötsligt? Trängas med folk är aldrig roligt, vare sig man har gott om tid eller inte.)

Just nu händer det så himla mycket runt omkring mig som tar min uppmärksamhet. Jag hoppas att det är det som gör det svårt att hitta bloggsaker. Jag har svårt att tänka mig att inte blogga. Ett liv utan att blogga? Ett liv utan att skriva? Nä, det går inte.
   .

5 kommentarer:

  1. Men du, inte sluta blogga!! Nej! :-)

    SvaraRadera
  2. Bäst det är pluppar det upp en massa saker att blogga om, låt det ta den tid det tar :-)

    SvaraRadera
  3. Klart att du inte skall sluta blogga!

    SvaraRadera
  4. Ni är ju för goa! Jag menade inte att gå med håven eller så, med mitt inägg, men tack!!! =))

    SvaraRadera