tisdag 15 mars 2011

Vår!

Och jag dricker en kopp gott kaffe. Humöret är på väg uppåt som tur är. Jag har varit väldigt grinig här på morgonen. Hittade ingenting att ta på mig, och jackan som jag köpte i lördags - och som jag behöll - går tillbaka till affären idag. Kommer aldrig bli använd. (Vad är det för fel på mig?) Luggen retar gallfeber på mig idag också. Liksom resten av håret, ansiktet, kroppen... Kul dag. Kul att vara jag.
Men solen skiner. Dock kallt ute, men det ser lovande ut. Det kommer bli en bra dag. Det kommer det.

Skulle gärna vilja vara hemma idag förstås, i mitt växthus ...
   .

8 kommentarer:

  1. Visst är det underbart med vårkänslor!

    SvaraRadera
  2. Petra: Det är helt helt underbart!

    Gafflan: Den gör ju det. Ljuuuvligt!

    SvaraRadera
  3. Men vårblommorna är fina och kaffet gott... =)
    Klart det kommer bli en fin dag, rara du!

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att det är en ny solig dag i morgon då!

    SvaraRadera
  5. Känner mig exakt likadan idag... Behöver klippa mig och har inga kläder...

    SvaraRadera
  6. Jag fattar känslan!! Bläääää!!!
    Här är det också nått fel på håret, ansiktet o kroppen:( mm mm
    Och jag hoppas att det kommer bli en bra dag för dig iaf!!!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Ting o Tankar: Jovars, rätt bra dag till slut.

    Åsa: Jag hoppas den blir solig, för jag är ledig!

    Renée: Visst är det jobbigt.

    Eva: Vissa dagar är bara kassa... Men den här har ordnat upp sig för mig i alla fall.

    SvaraRadera