måndag 2 september 2013

Nähä, en Treo till kanske?

Vaknade med världens huvudvärk i morse och hela kroppen helt spänd. Axlarna dolde nästan öronen och jag kunde inte slappna av, hur mycket jag än försökte! Jag fattar inte varför. Men jag anar att det kan ha att göra med att jag ska stå i café i morgon kväll och har inte en aning om hur något funkar än. Det är inga problem, skrev caféansvarige, allt framgår när du är på plats.
Ja, men om jag är lite korkad då och inte förstår skrivna instruktioner? Jag kanske måste få saker förklarade på ett som gör att _jag_ förstår dem.

Äh. Det får gå. Det som kanske går fel kan man skratta åt i efterhand. Önskar bara att jag kunde rycka lite på axlarna åt det även på förhand. Att jag kunde vara lite cool. Men nejdå.

Dessutom har jag ett fotouppdrag på söndag. Ett nästan lite halv-riktigt uppdrag. Det kan hända att jag stressar upp mig inför det också.

Så jävla jobbigt att vara jag.

Eller så är det en elak förkylning som börjat inta min kropp och själ.
.

1 kommentar:

  1. Så där är jag också, tar ut det i förskott, när jag blir orolig.
    Fast just nu tror jag att det är en förkylning som slagit rot i mig. Skräp också!

    SvaraRadera