måndag 14 oktober 2024

Som alltid (men jag viskar bara)

Hittills har det alltid funkat att gnälla om mitt skrivande på sociala medier för efter det lossnar det. Funkar varje gång! Men jag aktar mig noga för att sätta det i system. Jag gnäller bara när jag verkligen har kört fast.

Igår, efter mitt gnällinlägg, skrev/redigerade jag nästan hela dagen, men med pauser där jag rörde på kroppen och drack vatten. Föredömligt, Agneta! 

Det känns så bra när skrivandet flyter på. Och det är ju det jag vill att det ska göra. Det är så jag vill att det ska kännas. (Fast det kan man inte tro alltid.)

Nu har den nya veckan startat och jag har sovit hela natten (!) och vaknade med ett större lugn än tidigare dagar. Hoppas på några lugna och behagliga veckor nu. Är väl ändå inte för mycket begärt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar