fredag 18 oktober 2024

Spinning, fredag morgon

Det är något som skaver i tillvaron just nu och jag vet inte riktigt vad ... (Stress, oro, grubblande i en ständig loop ...) Kanske är det delvis på grund av bristen på pulshöjande träning?! Värt att testa, och man ångrar ju sällan ett träningspass. :)

Eftersom jag har en hälsena som är lite öm och som stramar ibland vågar jag inte springa eller powerwalka så spinning får det bli istället. Tyvärr är det bland det tråkigaste jag vet och det är såå segt att ta mig dit. Men det är väldigt skönt efteråt. Väldigt, väldigt, väldigt skönt efteråt. Och därför är det alltid värt det. Alltid!

09:15 var jag tillbaka hemma igen, nöjd och redo att ta mig an fredagen och helgen. Några timmars butiksjobb i eftermiddag först bara, men det är oftast enbart trevligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar