torsdag 4 november 2010

Ljusare igen

Idag har de tagit ner den stora boken och den ganska stora björken på tomten snett över gatan, den som det ska byggas på inom kort. Det blev tomt och ljust. Men ganska skönt ändå. Nu kan huset komma upp också så att det blir överstökat det här med förändringen. Förhoppningsvis kommer vi ha kvar sjöutsikten från matplatsen.

Humöret är bättre idag än igår! Och träningsvärken from hell har uteblivit. Hm. Tog jag inte i ordentligt eller var jag faktiskt mer tränad än vad jag trodde *host*? Träningsvärk har jag, i lår, rumpa och mage men inte alls så illa som jag trodde. I morgon blir det nog värre. Skönt att ha muskler!
.

3 kommentarer:

  1. Jag tror att det beror på att du är så vältränad!

    SvaraRadera
  2. Det är inte bara skönt att ha muskler, det är superduperskönt att man börjar få lite motion. Det hade jag väl aldrig trott.
    Lycka till med träningen.

    SvaraRadera
  3. Åsa: Känns bra att tänka så i alla fall!

    Camilla: Det är underbart när man väl kommit igång! Att man alls slutar....

    SvaraRadera