onsdag 3 november 2010

Hoppas få en rumpa

Vältränad och snygg. Lyft upp från låren.

6 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en rumpa, en som sitter där den ska och inte har flyttat ner i knävecken och plattat till sig. ;D
    Var träningspasset jobbigt? Om det var det så tänk på din supersnygga rumpa du kommer att få! :DD

    SvaraRadera
  2. Annars kan du få lite av min mage om du vill skarva din rumpa!

    SvaraRadera
  3. Klart det blir en rumpa, fast den är ju redan där :)

    SvaraRadera
  4. du kan mer än gärna få min rumppa! å lite extra om du vill =) alldeles gratis!

    SvaraRadera
  5. Nice, det fixar du!
    jag hoppas på att få lite "kortare" rumpa ;o) och jag är på god väg tror jag.

    SvaraRadera
  6. Ursäkta mig, vad är det för fel på din häck, Madam Hurto?? :-D

    Jag säger ungefär som Fru Venus, fast lite modifierat: du kan få halva min häck, om du vill. Ska jag skicka den med posten?

    SvaraRadera