måndag 1 november 2010

Ledighet och skapande

I morgon ska jag jobba. Kväll, vilket är skönt på morgonen men mindre skönt på kvällen... skulle bra gärna vilja vara ledig hela veckan. Resten av året. Men jag ska väl inte klaga - på onsdag och torsdag har jag höstlov igen! Vilket är väldigt skönt!

Jag har fotat lite alster som jag skapat. Jag har ju sålt lite kort och även fått en del beställningar på gratulationskort och mina fårkort, vilket är fantastiskt kul! Så nu tänkte jag lägga ut lite kort till försäljning.

Om intresse finns så gå gärna in och kika [länk]. I nuläget finns bara ett fåtal kort ute, men tanken är att det ska komma fler. Tanken är också att det ska komma riktiga foton så småningom, och kanske även canvastavlor i olika storlekar. Men det ligger lite längre fram i tiden, det är fler inblandade än jag när det gäller dem. 

Men kanske vykort i tiopack? Skickar folk vykort nu för tiden?
  .

8 kommentarer:

  1. Vad kul. Jag är sämre på att skicka vykort nu än förr, men jag skickar fortfarande

    SvaraRadera
  2. Det är ju jättekul att få nåt annat än mejl..

    SvaraRadera
  3. Avundsjuk...måste snart ta ledigt, hinner inte skapa (skriva) o saknar det.

    SvaraRadera
  4. Jo, visst skickar folk vykort fortfarande. Fast Posten gör väl allt för att motverka det nuförtiden.

    Väntar på att du ska lägga upp länken. Vill gärna se dina kort. :)

    SvaraRadera
  5. Det är så roligt att få vykort! :)

    SvaraRadera
  6. Vykort är roligt att få. :) Särskilt om de är vackra. Som dina.

    SvaraRadera
  7. Vad spännande!

    Brukar faktiskt skicka vykort. Tycker nämligen att det är himla kul att få själv. Och då måste ju alla göra det! :)

    SvaraRadera