måndag 9 maj 2011

Första dagen den andra veckan

Den här måndagen är mycket angenämare! Nu har jag spenderat en helg med mina nya kollegor, och festat (lite lätt) med dem - otroligt kul och trevligt!

Idag (och inte heller igår) har jag inte haft någon huvudvärk heller och bara en sådan sak!

I fredags var det buffé och lite frågesport, bordsvis. Vid 21.25 gav vi upp och gick till rummet, vi ville se Trädgårdsfeedag och sen sova. För att orka med lördagen. Sagt och gjort.

Upp tidigt på lördagen för konferens och aktivitet. Konferensen, eller föreläsningen, var helt suverän! Såå peppande! Alla var helt tagna.

Aktiviteten var Körslaget - vansinnigt roligt! Som vi sjöng! Vi vann inte men vi var bra ändå.

På kvällen var det trerätters och vin. Och dans efteråt! Och ja,jag körde lite luftgitarr på dansgolvet. Varför inte liksom.

På natten tog jag en Treo och två Resorb och när jag vaknade efter en god natts sömn mådde jag som en prinsessa. Jag hade kunnat druckit mer ju!

Lite trist att vi blev fast i 3 timmar och 40 min på Skövde station igår, men jag har en fin (inte) bränna på bröstet.

Nu kolla fotboll igen!

5 kommentarer:

  1. Viken start på nya jobbet! Låter som en kul arbetsplats det där.

    SvaraRadera
  2. Mockapocka: Hittills känns det bara bra!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter. Positiv början. :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt Agneta! Härligt med ny energi, nya impulser och nya människor! :DD
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter hur kul som helst! :) Resorb måste jag prova....funkar det alltså?

    SvaraRadera