onsdag 18 maj 2011

Stängt

Bloggen är tillfälligt stängd pga extrem trötthet.

Maj gadd. Byt inte jobb unless du är max 25 eller i väldigt fin kondition. Typ kört höghöjdsträning och maraton varje vecka i fem års tid.

Ok. Nu måste jag vila lite. Och det gör jag bäst i mitt växthus. Kanske med en kopp rött te.

Jag har förresten köpt nytt rouge idag så i morgon kommer jag se om inte pigg så i alla fall fräsch ut. ...Eller clownlik... Jag lovar att rapportera om vilket. Om jag överlever den Stora Tröttheten.

7 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i ett klokt beslut. När det blir ett måste o orken inte räcker till då ska man ta paus
    Vila upp dig och var rädd om dig
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du överlever! Men att byta jobb är sjukt jobbigt. Man måste ju gå omkring och verka alert, intresserad, pigg och glad samtidigt som man ska lära sig nya saker. Extremt utmattande. Sov massor, du vänjer dig! Jag lovar.

    SvaraRadera
  3. Somna inte i växthuset bara!
    Ska bli kul att se ditt nya rouge :)

    SvaraRadera
  4. Oj då. För sent.;)
    Jobbar min sista dag på mitt jobb imorgon.
    Tur jag är ledig 12 dagar innan jag börjar det nya. Ska vila ordentltigt.;)

    SvaraRadera
  5. Stängt....jamen bara tills i morgon då va??!!

    Hoppas du fick en luuuugn stund där i ditt lilla hus!

    Jag måste försöka hålla mig kvar på mitt jobb för jag är trött fast jag jobbat där i typ 7 år!

    Nattinatti
    Jag börjar kl.04.25 i natt:( Gissa om jag kommer vara TRÖTT i morgon eftermiddag! Somnar garanterat samtidigt som dottern 8.00;)

    SvaraRadera
  6. Kom igen, det är ju det som är tjusningen, att det händer grejer!
    Och tentan, grejar du galant!

    SvaraRadera