tisdag 26 juli 2011

Okej.

Hemma, växterna vattnade och i växthuset är krukor och fat tömda. Självbevattningen fungerade nästan lite för bra. En maskin är körd och hängd, fler vågade jag inte köra eftersom familjen skulle duscha och ingen ville riskera att duscha kallt.

I morgon vill jag att kliet i halsen som pågått några dagar nu ska vara borta. Pyts väck. Jag vill nämligen komma igång med lite träning igen. Jag tränade ju faktiskt ett par gånger på Öland ju. Ska jag straffas för det nu? Nej, ska jag inte.

Och på måndag börjar jag jobba. Ångest.
        .

5 kommentarer:

  1. Sommaren och semestern som är alldeles för kort. Hoppas du slipper sjukdom i alla fall :)

    SvaraRadera
  2. Jag har vattnat ihjäl en av mina fina blå blommor. Grrr.

    SvaraRadera
  3. Herregud vad jag har tvättat sen vi kom från Mallis! Det är helt obegripligt. Och det påminner mig om att jag måste köra en maskin till.

    Have a nice!

    SvaraRadera
  4. Det enda jag INTE saknar efter att jag blev sjukpensionär: jobbar-ångesten...

    SvaraRadera
  5. Hoppas kliet är borta! alltid jobbigt innan man är där, sen rullar de på som vanligt.
    Kram

    SvaraRadera