tisdag 2 juli 2013

Semester från allt

Bloggen sköts inte ens med vänsterhanden theese days och jag har inte ens vett att skämmas. Inte för att jag direkt njuter i värmen. Det finns liksom ingen värme att njuta av. Den här sommaren är inte ens värd att få kallas sommar.

Men än finns tid att ändra på det. Hör du det, väderguden?!
Jag behöver inte ha gassande sol, men jag vill ha värme. VÄÄÄÄRME!

Jag skriver nästan varje dag. Jag pillar med växter. Jag klipper buskar. Jag dricker massor av kaffe. Jag slappar emellanåt. Så ser min sommar ut så här långt. Ingen träning och inget bad i sikte. Men jag har blivit erbjuden ca 20 timmars resurs- och extrajobb i höst. Det känns bra.
.

2 kommentarer:

  1. Tja, tycker nog vi haft ganska okej väder, vissa dagar riktigt tokvarmt och då är det ju precis juli. Det brukar inte bli sommar förrän i juli menar jag. Kanske olika beroende på var man bor dock.

    SvaraRadera
  2. Men hallå, jag vill ju se fina bilder från Hanging Rock ju! Semestern är över, sätt igång och blogga nu för tusan! ;)

    SvaraRadera