lördag 28 februari 2015

Förändringar, förbättringar i livet

Igår kom samtalet jag hoppats på. De behöver mig på jobbet hela våren! Tjoho!

Det betyder att jag kommer ha lite pengar att röra mig med på semestern. Känns oändligt skönt. Dessutom har jag fått in inte bara en fot, utan hela mig själv, i reklambranschen.

Ni anar inte hur länge jag längtat efter att få vara i den branschen! Ett tag drömde jag till och med om att själv vara en del av skapandet, men det är jag inte längre. Är mer än nöjd med att bara få röra mig i kreativa kretsar, få ta del av energin, utan att själv behöva prestera.

Förutom författare så är receptionist på reklambyrå mitt drömjobb. [hjärta!]

Och så lokalerna … läget … kollegorna …! Kan inte bli bättre! (Just den här byrån ligger mig extra varmt om hjärtat också.)

Allt går så bra just nu att jag undrar om jag kommer bli överkörd av en bil snart?

Till och med lusten att redigera klart mitt manus har återvänt, bara en sådan sak!


Nu fattas bara att jag vaknar upp en morgon och är vansinnigt snygg, men jag antar att det finns gränser …?


4 kommentarer:

  1. Är så himla gladglad för din skull😃❤️! Cah

    SvaraRadera
  2. Jag ligger lite efter i bloggläsandet... Jättegrattis, vad kul! Vilken härlig känsla att känna att man hamnat precis där man vill vara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! <3 Ja, det känns bra just nu.

      Radera