fredag 25 september 2015

Bokmässan igår

I onsdags kväll fick jag ett meddelande från en Facebook-kompis. "Intresserad av att följa med på bokmässan i morgon, en kompis kan fixa in oss."

OM jag var!

Himla roligt att vara där och faktiskt kunna röra sig obehindrat. Jag var och träffade "mitt" förlag, och pratade med några stycken författare och även "min" kontaktperson, som tyvärr ska sluta. Personen som tar över efter henne var inte på plats. Nähä.

(Tycker att hon kunde varit lite mer entusiastisk över mitt manus, men jag får väl vara glad att hon kom ihåg mitt namn och vad mitt manus handlade om …)

Kändisar var det gott om, både tv-profiler och författare.

Jag har faktiskt möjlighet att gå även idag, men jag tror att jag behöver en vilodag. I morgon blir det till att andas djupt och långsamt, tänka goda tankar och ha massor av tålamod. Då ska yngsta dottern och jag gå dit. Min lilla bokslukerska. (Kolla gärna in hennes blogg Bokslukerskan.)


2 kommentarer:

  1. Vad då, ditt förlag??? Kan man få en mer utförlig förklaring, tack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte mer spännande än förlaget som jag väntar besked ifrån. Ännu inte fått något ja, tyvärr. (Men inte heller ett nej.) (Ännu.)

      Radera