lördag 23 september 2017

En lite extra god lördagsmorgon!

Ordningen är återställd. I morse vaknade jag klockan 07 efter att ha sovit 8 timmar. Och gud som jag behövde det! Efter en vecka med orolig sömn och där jag vaknat vid 04 nästan varje morgon (ibland lite innan) känns det fantastiskt att äntligen ha fått sova ut. Och jag räknar iskallt med att jag ska fortsätta sova bra nu när min kollega snart är tillbaka på jobbet. Den här veckan har inte varit rolig, även om jag har haft jättebra kollegor runt omkring mig. (Jag måste bli lite coolare som människa. Stressar upp mig inför så mycket helt i onödan.)

Idag ska vi på 80-årsfirande och ikväll hoppas jag orka dricka ett glas vin.

Men nu blir det en powerwalk med syrran!

1 kommentar:

  1. Vilken bra dag! PW med syrran och kalas på kvällen. Hoppas söndagen också var snäll mot dig :)

    SvaraRadera