tisdag 19 oktober 2010

Begravning

:'-(

5 kommentarer:

  1. Finns inget värre än det definitiva avskedet...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gafflan: Det gick betydligt bättre än vad jag trodde. Skönt!

    Nina: Det är så otroligt smärtsamt. Idag var det ingen närstående som begravdes, vilket var skönt, men det är ändå jobbigt med begravning, att se de anhöriga som sörjer.

    SvaraRadera
  3. Jag har sjungit på många begravningar genom åren, dock varit rätt förskonad av "nära" begravningar. Då jag sjunger på dem är jag anlitad och känner oftast inte den som gått bort, men jag gråter i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Sus: Jag beundrar dem som klarar att sjunga på begravningar! (Eller klarar att sjunga alls skulle jag vilja tillägga) Men just begravning. Bara att komma in i kyrkan eller kapellet gör ju att stupen snörps åt.

    SvaraRadera