fredag 29 oktober 2010

Två och en kvart ungefär

Halv fyra rinner min arbetsdag ut och helgen tar vid. Klockan strax efter arton i kväll blir jag upphämtad för vidare färd mot Helsingborg!

Den här helgen kommer jag inte besöka er och inte svara på kommentarer, inte förrän på söndag kväll (om jag mot förmodan är pigg då...). Men jag har lov tre dagar nästa vecka. Höstlov. Då får jag läsa ikapp.

Inlägg kommer jag att skriva - via mobilen, korta och säkert felstavade sådana. Kanske ett och annat flamstramsigt på fyllan. Känsliga läsare varnas endast via denna mening.

Gissa om jag ska ha kul! Gissa om vi kommer ha trevligt och roligt? Och om vi kommer skratta och ha oss? Gissa?!
.

3 kommentarer:

  1. Vilken superhelg du kommer att ha!
    Skit i oss du, vi klarar oss *snörvlar högljutt*

    SvaraRadera
  2. Jag gissar att ni kommer att ha det toppenbra!! :-) KRAM!

    SvaraRadera