tisdag 26 oktober 2010

Glimrande!

Förutom att jag blev sen så är det en underbart vacker morgon. Krispigt kall och glimrande solsken.

Men springa på hal skogsstig med högklackat är varken nyttigt eller snyggt.

Stora tjejen är hemma idag med halsont och feber. Måtte måtte måtte jag klara mig. I alla fall över helgen.

Nu är jag på väg till frisören. Mitt glitter ska målas över... Hejdå grått hår och rynkor! (jamen de försvinner väl tillsammans med det grå?? Eller?!)

Jag kom ihåg dotterns namnsdag! Heja mig!

5 kommentarer:

  1. Haha, använde du förstoringsglas när du upptäckte grått hår och rynkor?

    SvaraRadera
  2. Ha en mysig stund hos frisören.

    Grattis på din dotters namnsdag.

    SvaraRadera
  3. Försvinner allt hos frisören menar du? Då ska jag genast beställa tid! Fast jag har faktiskt inga gråa hårstrån men resten kan de gärna fixa till!

    SvaraRadera
  4. Hoppas hon heter Amanda,, och inte Rasmus :)
    Fast det vore iofs lite annorlunda, vilket kan va kul... Ibland!

    Måla över, jo, man skulle väl behöva det...

    SvaraRadera
  5. Klart rynkorna försvinner med färgen i håret ;D
    Gratta dottern på namnsdagen och se till att hon kryar på sig :D

    SvaraRadera