onsdag 27 oktober 2010

Jag kan måla fult också

J***igt fult. Det är munsårsgudens fel.

9 kommentarer:

  1. Åh den dumma munsårsguden... ;D

    SvaraRadera
  2. Kan du måla nåt riktigt RIKTIGT hemskt om du vill? Med blod och hämskheter och sånt?

    SvaraRadera
  3. Äh, det där är väl inte fult. Jag ska visa dig fult någon dag...

    SvaraRadera
  4. Det där är då fint i mina ögon. Som sagt - befinner mig på nivå "streckgubbe"

    SvaraRadera
  5. Äsch, man måste testa sig fram lite!! :)

    SvaraRadera
  6. Eh, om det där är fult så målar jag som en tre-åring. Eller knappt det. Som ett foster typ...

    SvaraRadera
  7. Hmm...Zovirax, Lipsovir eller nå´t?

    SvaraRadera
  8. Oslo: Nä, men jag kan kladda lite extra rött på dessa målningar. Då blir de extra hemska.

    Trollpackan: Munsårsalvor? Jag kör med Noq (tror jag den heter - dyr liten rackare) och har smörjt och smörjt... Nu verkar det ha avstannat och känns lite bättre. Hoppas det fortsätter så.

    Ni andra: Jag menar inte att vara oartig som inte svarar er - era kommentarer uppskattas lika mycket! men jag måste sova nu...

    SvaraRadera