torsdag 7 oktober 2010

HATAR!

Jag får lust att slåss.

17 kommentarer:

  1. Jag åker ofta pendeltåg in till jobbet och detta är tyvärr en vanlig syn:( :(

    SvaraRadera
  2. NEJ!!!!
    Varför kan inte vissa människor sitta som vanligt folk!

    SvaraRadera
  3. Men du sa väl till?

    SvaraRadera
  4. Instämmer. Och säger man till blir man betraktad som en idiot

    SvaraRadera
  5. Mina dagar: En tråkig syn.

    Monica: Man undrar ju. Hur tuff jag än tyckte att jag var i tonåren så satt jag ALDRIG med fötterna på sätet. Det förekom inte i min värld.

    Mita: Nej, feg som jag är. Hela hennes utstrålning skrek TROTS och jag var rädd att jag skulle lappa till henne om hon hade sagt något uppkäftigt - hon hade aldrig tagit ner fötterna heller! Hon hade nog börjat torka av dem på sätet i hämndsyfte.

    Shamrock: Hennes uppsyn var enormt otrevligt. Hon såg ut som en ful och elak Pippi långstrump (Förlåt Pippi)

    Lotta: : )

    SvaraRadera
  6. Nilla: Jag vet! Och jag vill säga till, men jag vet fasiken inte hur! Jag vill säga något dräpande, men utan att för den sakens skull låta min ilska skina igenom och liksom ge bränsle till en eld som kanske flammar upp...

    SvaraRadera
  7. En kväll när jag och mannen tog pendeln hem,(på den tiden vi bodde utanför stan)
    sa han till en kille som satt med fötterna på sätet. Killen sa inget men satt och blängde sur på oss tills det var dags för oss att gå av. Precis när dörrarna öppnas och vi ska gå ut slänger han ett GLASÖGON ORM efter mannen. Vi brast i gapskratt och var ganska nöjda med att det inte var värre bus på det tåget.

    SvaraRadera
  8. Tänkte: Hahaha! Oj, vilket kraftuttryck! =)

    SvaraRadera
  9. Usch vad irriterad jag hgade blivit!

    Ville du beställa en burk pulver förresten?

    SvaraRadera
  10. Suzan: Det hade varit kul om du hade skrivit ett parti pulver, eller några påsar pulver ... *fniss* (eller vad man nu säger i knarksammanhang?)

    Jag har mailat dig!

    SvaraRadera
  11. Jag åker ju aldrig kollektivt så jag ser aldrig sånt, men kan förstå mer än väl!

    SvaraRadera
  12. I så fall skulle jag slåss varje dag.
    I skolan alltså. ;)

    SvaraRadera
  13. Hellre fötter på sätet än ungdomar som röker längst bak i bussen. Dom sa däremot jag till!

    SvaraRadera
  14. Men ni ser ut att ha väldigt lyxiga bussar!

    SvaraRadera