lördag 2 oktober 2010

Jag kommer bli åksjuk

Känner illamåendet redan ...
Men kul har vi!

7 kommentarer:

  1. Hoho vad kul! Åk en för mig med!

    SvaraRadera
  2. Det snurrar i min mage bara av att titta på bilden...

    SvaraRadera
  3. Det finns inte en chans att jag någonsin skulle åka en sådan karusell.
    När lillspiken "gjorde" en berg-o-dal-bana i datorn kunde jag inte ens "åka" med utan att det snurrade i skallen.
    Väldigt irriterande, jag som verkligen hade älskat att kunna åka karusell.

    SvaraRadera
  4. Rut: Den var hemsk! Och hemskt rolig!

    Venus: Min med!

    Malla: Jag var jättesnurrig efteråt.

    Camilla: Jobbigt att vara så känslig. Jag mår lätt illa av gungande och snurrande, men ibland måste man bara åka ändå!

    SvaraRadera
  5. Nä jag åker bara berg-och dalbana.

    SvaraRadera
  6. Singel: Det är det jag klarar bäst. Ett par snurrsaker, som idag, kan gå bra. Idag gick det bra, men jag blev illamående också.

    SvaraRadera