tisdag 2 april 2013

När kommer vårvärmen egentligen?

Det är så himla kallt ute så man undrar om det kommer bli någon vår och sommar i år. Och så undrar man om det kommer finnas några soltimmar kvar till sommaren, eller om alla förbrukas nu ...

Sen undrar jag om jag kommer få ett riktigt jobb igen och i så fall var, eller vad. Och så undrar jag om min bok kommer bli klar och i så fall när. Sen undrar jag varför jag får extra ont i armbågarna när jag varit ute i kylan.

Nu ska jag snart gå och lägga mig.
.

3 kommentarer:

  1. Jag kan inte svara på någon av dina undringar och jag är också orolig över antalet redan förbrukade soltimmar innan ens sommaren är här.
    Go natt.

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också efter värme, tjocka kläder är inte roligt längre.

    SvaraRadera
  3. Jag tror att allt känns bättre bara solen och värmen kommer snart!

    SvaraRadera