fredag 1 april 2016

"Intervjuad" av förlaget


Har haft ett väldigt trevligt samtal nu på morgonen med en tjej från Hoi som ville ha lite info om boken, och om mig och i vilka sammanhang jag ingår. En slags pressrelease (eller vad man kallar det) ska skickas ut till olika tidningar.

Det ska förhoppningsvis resultera i att någon eller några kommer att visa intresse för mig och boken och vilja göra ett reportage eller intervju. Hoppas hoppas!

Jag vet att konkurrensen är stenhård och tuff, men hoppas kan man alltid göra. Vår lokala tidning borde faktiskt vilja skriva något, kan man tycka ... :)

För hur många är det inte där ute som kanske går och drömmer om en förändring i sitt liv?! Jag vet att det inte bara var jag.


1 kommentar:

  1. Ja, faktiskt, det borde ju vara ett ständigt aktuellt ämne, och jag tror som du att många kommer känna igen sig.

    SvaraRadera