fredag 22 april 2016

Möte med folk från förlaget


Jag var lite nervös innan mötet. Mest förväntansfull förstås, men också lite pirrig i magen. Vad skulle förväntas av mig? Inte särskilt mycket visade det sig. Mötet gick förstås jättebra! Absolut noll och inget att vara nervös för! (Typiskt mig att tro att det skulle förväntas en massa konstiga och svåra saker av mig.)

Susanne har jag träffat förut, på Bokmässan, och vi har följt varandra i sociala medier ett tag. Det känns som att vi är gamla goda vänner. Lars har jag nog inte träffat förut, eller om vi möjligtvis har hejat lite snabbt på varandra.

Nu stämde vi av lite - de ville veta hur jag tänker kring bokutgivningen och hur jag ska marknadsföra mig själv och boken.

Vi pratade om böcker och skrivande, om författarskap och marknadsföring ... och naturligtvis blev det en del prat om Bokmässan. (Längtar!) Det blev också en god räksmörgås på Heaven 23.

Det var riktigt trevligt och givande och det känns skönt att veta att jag har bra människor omkring mig.

Om precis en månad har min bok kommit ut på marknaden. (Och igår mailade min förläggare och berättade att hon hade sett boken! Iiiiiii!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar