fredag 21 oktober 2016

Äntligen! (Tror jag att jag vågar utbrista)

Ska kanske inte ropa hej än, men det känns som att det värsta jobbiga är över. Skrivandet känns roligt igen! Jag tror att jag kommer hamna i ett flow snart, och jag får liksom hejda mig för att inte bara skriva skriva skriva. Kroppen protesterar efter för många timmar vid datorn.

Varför tar jag inte paus oftare? Eller paus över huvud taget. Idag har jag suttit fem timmar i sträck. Endast rest mig för att göra kaffe. Vansinne! Jag måste blir bättre på att pausa.

Hur som helst. Jag har strukit några kapitel och flyttat om några andra. Och det känns som att jag äntligen har fått det som jag vill ha det.

Imorgon ska jag ägna mig åt ett lite jobbigt och ledsamt kapitel, men också åt några riktigt roliga! Jag upprepar: Riktigt roliga kapitel! Det är nu det börjar! Wohooo!

Hoppas att jag inte är övermodig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar