lördag 22 oktober 2016

Jag har shoppat! (Fyndat)

Det är inte ofta jag shoppar nu för tiden. Dels behöver jag inte något särskilt, dels har jag inte pengar att lägga på okynnesshopping. (Jag ser det dessutom som en insats för miljön, att inte gynna slit- och slängbranschen.)

Men idag var jag bara tvungen! En skobutik som jag verkligen verkligen gillar (Rizzo) ska stänga sin butik på Allum, och hade utförsäljning.

Det blev ett par bruna nubuck-stövlar från Clarks. Så himla sköna! Mer sköna än snygga, faktiskt. Även om de är snygga också. Och ett par bruna halvkängor (heter det så?) från Rizzo. De var lite snyggare än vad de var sköna, även om de var ganska sköna. Jag får återkomma med bild i morgon.

Himla nöjd med köpet. Prisvärda och snygga och sköna! Kan inte bli bättre.

Ja, jag älskar skor. Fullständigt tok-älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar