torsdag 27 oktober 2016

Huvudvärk dag tre

Jag jobbar på att inte bli tokig!

Igår var värken hanterbar, vilket var tur eftersom jag skulle vara skärpt hela dagen. På kvällen när jag kom hem blev den sju resor värre, såklart. Och idag är den inte heller att leka med, men hyfsat hanterbar. Men att träna på gymmet idag är inte att tänka på, tyvärr.

Så slutklagat, för nu.

Trots värk skriver jag. Det är ett ganska trevligt parti i manuset just nu. Lite oväntade känslor och så där. Kul! (Älskar att jag får bli mina karaktärer ibland och leva deras liv.)

När det är dags för paus ska jag gå ut och greja lite i växthuset. Behöver få lite frisk luft, samtidigt som mina pelargoner behöver få komma in i värmen och bli lite ompysslade ... Jag har försummat dem den senaste månaden.

Just nu skiner solen lite grann, vilket underlättar det mesta.

Men först skriva lite till. (Har precis passerat 25000 ord. Heja mig!)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att huvudvärken släppt. Lite avund är jag på att du har haft sol, hemma på min gata lyser den med sin frånvaro. Ha en härlig fredag.

    SvaraRadera
  2. Tråkigt när det hänger i så där. Hoppas det är bättre nu så att du kan njuta av helg, och av sol. För det har jag hört sägas att det ska bli. :)

    SvaraRadera