måndag 31 oktober 2016

Förläggardagen

Jag hade den stora förmånen att få delta på Förläggardagen i Göteborg igår.

Hoi hade ett bord där vi visade upp årets utgivna böcker. (Här ovan är bara ett axplock.)


Här är jag en stund innan det var dags för vår presentation. Det var kafferast för deltagarna och vi (Lars och Susanne) passade på att kolla tekniken, eller vad det var vi gjorde - jag tog en selfie och konstaterade att det var vääääldigt många stolar ...

Det var nervöst. Jag darrade lite, men jag tror att jag lät lugn och stadig på rösten, och det är huvudsaken. Det är nog rätt normalt att bli lite nervös inför så mycket folk. (Jag tycker också att jag pratade lagom snabbt och hade bra ögonkontakt med publiken.)



Det var roligt! Jättekul. På onsdag ska jag prata inför folk igen, på Akademibokhandeln i Stockholm. Men inte inför lika mycket folk som igår.

2 kommentarer:

  1. Har pratat inför publik i många år och tycker att det är lika nervöst varje gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett visst mått av nervositet är bra, säger de som vet. :)

      Radera