torsdag 13 oktober 2016

Energifylld kväll!

Efter en seg och tråkig morgon har nu dagen avslutats med en väldigt trevlig after work.

Fullt med energi och trevliga människor.

Däremellan har jag hunnit undersöka några födelsemärken (samt tagit bort tre stycken som varit "i vägen"), ätit snållunch, hälsat på i en trevlig mattaffär (och förälskat mig i två stycken mattor), druckit juice hos Joe and the juice (och blivit flirtad med, vilket är lite av deras affärsidé, förutom att servera juice då. Trevligt faktiskt! För även om det är påtvingat från deras sida - och jag vet om det - är det trevligt. Alla gillar väl uppskattning?!)

Sist men absolut inte minst var det dags för after work. Jättetrevligt, som sagt. I morgon ska jag fortsätta redigera, och så ska jag kanske ut och gå ... Nu, när jag sitter inne i värmen, kom jag på att jag glömde plocka med cykeln hem. Den står vid busshållplatsen. Åh, vad jobbigt. Orka ...

Hoppas att den står kvar i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar