tisdag 28 december 2010

Jamenjustdetja

Glömde ju berätta:

Igår skickade jag iväg mitt synops (eller säger man min?) och två texter till min kurslärare. Det tog tre försöka innan jag fick iväg alla tre bilagor, och rätt bilagor. Jag var så pinsam så ni anar inte. Mailade ett ursäkta mig men här kommer rätt bilaga-mail med fel bilaga! Gaaaah!

Till slut, och efter ett stort djupt andetag (efter en harang av fula ord) så fick jag ordning på mina dokument och fick iväg rätt texter i rätt bilagor. Eh, tror och hoppas jag i alla fall...

Så idag, ikväll, om jag orkar ska jag fortsätta skriva. Så gott som varje dag ska jag skriva lite grann (helst mycket) på min text. Det är ett löfte! Problemet är bara att jag har väldigt lätt för att glömma bort avlagda löften. Kan någon sparka mig i baken lite då och då?
  .

3 kommentarer:

  1. Går du en skrivkurs? Har du skrivit om det har jag missat det inlägget.

    SvaraRadera
  2. Skärp till dig och se till att skriva varje dag nu!!! ;)

    SvaraRadera
  3. Jodå, visst kan jag bistå med en spark lite då och då! ;)
    Hoppas hostan börjar ge med sig och du: Imorgon är det onsdag! :)

    SvaraRadera