onsdag 27 april 2011

Because I need it

Herregud, flera tomatomskolningar senare är jag nu stupfärdig. En gurka har planterats om också men får bo kvar inomhus några veckor till.

Mer då? Vet inte, minns inte, men mycket tid i växthuset har det blivit idag. Såå härligt.

Dessvärre såg jag nu på kvällen, i kvällssolen, att köksfönstren är lite flammiga. GAAAAH. De som såg så rena och fina ut i dagsljus. Skit också.

Men nu, dö. Hoppas jag orkar ta mig till sängen först. Via handfatet. Och tandborsten.

Och min sista lediga onsdag har varit helt ljuvlig.

3 kommentarer:

  1. Det är så underbart att krypa till kojs när man är sådär riktigt trött :D
    Natti natt

    SvaraRadera
  2. Va grönsaker du kommer få, blir de och sälja på torget sen? :)
    Smakar ju så gott med egenodlat!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att höra att den sista blev så bra!

    SvaraRadera