tisdag 10 juli 2012

Mäh?

Hade svårt att somna igår. Vaknade halv två och kunde först inte somna om. När jag väl somnade om sov jag oroligt och låg och vände och vred på mig och varje gång vaknade jag till lite och undrade när jag skulle somna på riktigt. Jättejobbigt!

I morse satte jag klockan på halv åtta. Väckte maken och satte klockan på tio över åtta och somnade om, jättegott. Stängde av klockan när den ringde och väcktes tjugo över av telefonen. Det var min syster, som beodrat mig att ställa klockan och verkligen gå upp i tid!

Jag var så trött. Tog en dusch och ville nästan börja gråta. Ville bara sova. Vill fortfarande bara sova. Livet är inte kul idag. Det är mulet. Det är kallt. Det är tråkigt. Jag vill ha sol, ledigt, värme, semester, ljuva livet.

Men jag antar att det finns en mening med en mulen skitsommar dag. Stavas: Tvättstuga.
      .

3 kommentarer:

  1. Vi klarade oss från Jetlag med kroppen hann nog inte ställa om sig på fem dagar, som för er i tre veckor.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på dig tidigare idag, och hur ni klarade er. Men det är nog skillnad om man stannar längre.

    SvaraRadera