fredag 24 augusti 2018

Första arbetsveckan avklarad

I måndags jobbade jag i två 1:or och på deras fritids. Jättekul att få vara med på deras första skoldag, i "riktiga" skolan, inte bara förskoleklass.

Det var en bra dag, med trevligt och duktigt arbetslag. Lite rörig dag eftersom de bygger om bamba, men det är bara att gilla läget.

I tisdags var jag ledig och jättetrött.

I onsdags var jag i särskolan, träffade tre elever från förra läsåret och tre helt nya. Jättemysig klass.
Liksom torsdagen pga vab för en kollega.

Idag, fredag, är jag ledig. Välförtjänt och välbehövligt.

Tänkte börja skriva på Fortsättningen idag, eller åtminstone strukturera upp idéerna.

Det är så många nu som säger att de vill läsa en fortsättning att jag bara måste skriva den. Jättekul!

På måndag är det jobb igen, liksom onsdag. I några veckor framöver är jag bokad dessa två dagar. Men risken (chansen) är nog ganska stor att jag kommer få jobba fler dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar