tisdag 2 mars 2010

Det förklarar en del

Jag trodde inte att jag hade feber, för jag känner mig ungefär som
igår och då hade jag 36,4. Eller om det var i förrgår? Ja, det var
det. Men hursomhelst, jag stoppa term i munnen och den gick upp och la
sig på 37,8. Och innan någon säger något: jag brukar ligga på
nedre halvan av 36 i vanliga fall. Har jag över 38 mår jag riktigt
dåligt.

Nu har intresseklubben fullt upp...

Jag kan berätta att jag varit ute en sväng på ca 100 m. Max, och jag
var helt slut efteråt!

Det kändes så lustigt när jag var ute och gick, benen liksom
uppförde sig annorlunda ... Då insåg jag att det var för att jag
gick på ren, torr asfalt! Herregud vad skön känsla!

Vår, hitåt nu tack!

3 kommentarer:

  1. GRATTIS!
    Du ör en av dem som har vunnit tävlingen hos mig!
    Kolla mitt inlägg och mejla mig på trollpackan1@hotmail.com
    så att vi kan sätta fart!
    kramen

    SvaraRadera
  2. Haloj du är som jag då sk låg tempare.. har jag 38 ligger jag... hoppas du snart är hel frisk :)
    ASFALT ÅHHH vad härligt!

    SvaraRadera
  3. Nej nej, våren ska HITÅT! Man ska ta det lugnt när man har feber!!

    SvaraRadera