söndag 21 mars 2010

Jag vacklar...

Jag har varit ute och rört på mig. Snabbpromenerat har jag gjort. Och så har jag legat på pilatesbollen och plågat magen.

Sen har jag ätit revben med äpplemos och liiite potatismos.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen, måste tvätta bort stanken av uteliggare i mitt hår.

Och sen ska jag antingen 1) åka och handla (efter att ha tänkt ut minst fyra middagar och skrivit inköpslista därefter, gudsåtråkigt) 2) skriva klart min text, vilket känns mer viktigt just nu (varför varför varför skjuter jag på det? Nu sitter jag här med värsta inlämningsångesten igen)

7 kommentarer:

  1. Och jag skjuter på motionerandet och har ångest för det. Skulle vi kunna hjälpas åt kanske? Om du motionerar lite åt mig så kan jag skriva lite åt dig. :)

    SvaraRadera
  2. Realisten: Det låter helt ok för mig! Nu?

    SvaraRadera
  3. Åååå... Vad du är duktig!!! Träning är för närvarande (läs de senaste 10åren) inte min starka sida!

    Du är ju för rolig med detta uppskjutande ;) Men, fungerar man bäst under press så är det ett naturligt beteende. :)

    SvaraRadera
  4. MissC: Det är bara det att jag inte längre fungerar under press, alls! Jag är så dum.... Fast ja, lite duktig är jag ju som tränat! =)

    SvaraRadera
  5. Va duktig du är!!! Jag har suttit å vaktat datan sen jag gick upp...jääsp!!

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat Agneta! Jag har också promenerat, kände att gnällkärringen behövde gå av sig lite frustration ;D

    SvaraRadera
  7. Anna: En syssla så god som någon!

    Gafflan: Heja oss!

    SvaraRadera