onsdag 3 mars 2010

Vårväder!

Underbara vårsolen skiner ute och jag håller på att svettas ihjäl inne, det blir så varmt! Vi måste skaffa markiser snart (läs: ruinera oss). Det hade underlättat lite om jag kunde öppna altandörrarna men se det går inte! Det ligger en massa snö i vägen. Två cm, max, kan jag öppna och det blir inte mycket luft då.

I-landsbekymmer. Angenäma sådana! Ska klä på mig och gå ut en liten kort sväng. Få lite luft och lite solljus.

Funderar fortfarande på i morgon. Jag vill jobba. Ja, jag vet det låter konstigt, och det känns konstigt att skriva det med, men så är det. Men jag vet (den lilla förnuftiga del av hjärnan som trots allt finns där (?)) att jag gör klokt i att stanna hemma en extra dag. Och vila upp mig ordentligt. Klarar jag det tro?

1 kommentar:

  1. Jag brukar alltid vara så noga med att barnen ska vara hemma tills de är riktigt friska och det är förmodligen lika viktigt för oss vuxna.

    SvaraRadera