måndag 22 mars 2010

Sömntuta

Jäääädrar *i falsett* vad trött jag är.

Och det beror på sömnbrist. Jag satt uppe lite för länge med min helvetesjättejävla uppgift igår kväll. Jag tror att jag tuggade sönder den till slut. Och idag är jag inte alls lika sugen på konstruktiv kritik som jag var igår. Jag vill inte bli sågad eller dissad. Jag vill höra: Varför skriver du inte en roman? Du skulle få till en number one bestseller direkt! Eh. Var det någon som sa att jag lever i det blå? Va? Va?

Mitt självförtroende och min självkänsla är det inga som helst fel på. Jooooooooo!

Hm... Hm... *funderar som fan på vad jag ska skriva*

*kommer inte på något*

6 kommentarer:

  1. Varför skriver du inte en roman? Jag skulle köpa åtminstone ett ex! ;-) Jag tycker du ska in på det spåret som vi fick en liten men naggande god del av tidigare!

    SvaraRadera
  2. Fru Venus: Eh... jo... jag ska väl försöka. Just nu finns varken tid eller ork.
    Jag hade ju skrivit lite, det jag delade med mig av var ett utsnitt ur en text jag påbörjat. Och som jag tror att jag ska fortsätta skriva på och arbeta med. När kursen är klar och min fotoutställning är avklarad.

    SvaraRadera
  3. Tänk inte på kritik nu. Tänk "sova tidigt i kväll" i stället.

    SvaraRadera
  4. Gafflan: Jag vet inte varför jag hakar upp mig så på den här kursen. Som om hela min framtid hängde på den. Herregud vilka bekymmer jag skaffar mig!

    SvaraRadera
  5. Konstruktiv kritik behöver man bara hacka i sig en gång i veckan. Övriga dagar ska man slappna av och bara vara strålande.
    Köper ett ex av din roman så fort den kommer ut. Kan man få den signerad. Och får man skryta om att man "känner" författarinnan? :)

    SvaraRadera
  6. Märta: Idag är en övrig dag, och oh vad jag gillar!
    Självklart får du den signerad! =)

    SvaraRadera