tisdag 2 mars 2010

Jag vann!

Jag vann i Trollpackans hälsocoachtävling! Nu, eller så fort jag blir frisk, ska det bli ordning på den här tråkiga kroppen, den ska komma iform, den ska må bra och den ska bli pigg! Och förhoppningsvis stressfri.

Det kan vara vad jag behöver nu, någon slags förändring. Allt rullar på i samma jävla ekorrhjul, hela tiden, hela hela tiden. Jag är uttråkad och blasé och saknar gnista. Och även om jag är grymt missnöjd med mig själv så gör jag inget åt det, jag bara klagar. För jag orkar inget annat.

Men nu ska det bli ändring. Härligt! Lite jobbigt, säger den lata och bekväma delen av mig... den delen jag hatar. Och roligt säger den bättre delen av mig. Och förnuftet säger: Äntligen!

9 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det är nog det som behövs...någon sorts omstart.
    Grattiskram till dig.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Perfekt att det då blev du som vann. Lycka till, eller är det kanske det jag ska säga till Trollpackan? :-)

    SvaraRadera
  3. Men vad kul. Stort Grattis!

    SvaraRadera
  4. Grattiskram! Läste lite om det, tror det vore nåt för mig också.

    SvaraRadera
  5. Det kommer att bli både spännande och kul, och jag är redan igång och grunnar.
    Du kommer att bli så pigg så att du kommer att bli trött på dig själv! HAHA!
    kramen

    SvaraRadera
  6. Trollpackan: Åhnejjj!!! Jag är jättejobbig när jag är sådär pigg!!!
    Skämtåsido, jag längtar efter en förändring.
    : )

    SvaraRadera
  7. kul ..
    nu får vi stötta varandra
    med denna utmaning och hoppas att vi kommer in i nått positivt..

    kram på re och lycka till hoppas du är frisk snart

    SvaraRadera
  8. Vad spännande! Du kommer säkert få det tokroligt och en rejäl motivation att driva blaséeriet all världens väg! Stort Grattis! :)

    SvaraRadera