tisdag 26 april 2011

Hemma och slut som människa

Jag är hemma, alla mår bra och jag är helt slut. Men glad och tacksam över att det inte var värre med något av barnen.

I morgon är jag ledig. Sista lediga onsdagen. Då ska jag tvätta fönster, hoppas jag. Jag vill nämligen gärna ha rena fönster (men vill helst slippa jobba mig). Och så ska jag självklart vara i mitt växthus och i trädgården och slappa lite.

Jag funderar på om mina tomatplantor är lite för små, om jag kanske varit sen med omskolningen? För små krukor? Fel jord? Snål med näring?

Eller så är de inte större så här års?

Nu kvällsmat, sen soooova. Ses i morgon.

3 kommentarer:

  1. Tvätta fönster = ((
    Det lät inget roligt.
    Men fint när det är klart !!
    Fin blogg du har.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Sov så jättegott och ses i morgon!
    :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt med rena fönster, har v-rummet kvar och man drar sig verkligen :)
    Lycka till med tomaterna!
    Kram

    SvaraRadera