tisdag 5 april 2011

Hm... jag borde skämmas..

och det gör jag lite också.

Jag vet att jag fått inte mindre än tre (eller är det fler? Jag kan ha missat någon) awarder/utmaningar som jag lovat att ta mig an. En från Pillargontanten, en från Fru Venus och en från Nina (tror jag, eller var det någon annan?)

Jag ska försöka leta reda på dem och göra dem. Det var bilder inblandade i två av dem... Venus ville se var jag sitter och bloggar. Och så var det något med någon inredningssak, undrar om inte det var Perny som gav mig den. Gud vad jag är slarvig!
   .

4 kommentarer:

  1. Ja, hit med bilder och svar på frågor, om det nu var såna awarder. Hur sjutton böjer man ordet Award?

    SvaraRadera
  2. Singelmamman: Ja, jag lovar! Det kommer...

    Oslo: Ja, skärpning på mig.

    Åsa: Ja, okej okej!

    SvaraRadera