onsdag 13 april 2011

Ska bara först

Jag ska åka och handla. Jag ska jag ska jag ska åka och handla (affirmation, om någon undrar), jag ska bara först:

Skura tre toaletter.

Fatta att jag laddar inför denna gedigna att göra-lista. Jag har druckit en kopp kaffe, lyssnat på Everytime (Britney Spears) två gånger och önskat att jag kunde sjunga. Och nu sitter jag och vältrar mig i självömkan. Syndast om i hela världen nästan. Men jag vet inte riktigt varför. Och känslan att jag borde skämmas över mig själv och bara ta mig i kragen börjar bli lite jobbig.

Jag går och testar om det går att skära i det blöta saftiga brödet i stället. Jag kanske behöver lite grovt och gott bröd. I wish att det är gott. KäreGodeGudGörSåAttDetÄrÄtbart.
    .

4 kommentarer:

  1. ha ha smakar bröder bra?

    Klart du kan sjunga som Brittan!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Säkert är det mer än ätbart. Jag bara undrar om du nödvändigtvis måste skura toaletterna först.
    Har du förresten tre toaletter?
    Vi har en.
    Önskar vi hade två.

    SvaraRadera
  3. Petra: Ja, till slut.

    Anna: Nja. Det är lite konstigt, går sönder lätt och så är det lite för lite smak på det. Ändå följde jag receptet. Förutom filmjölken då. Ska inte baka det igen.

    Ulrika: Det går helt klart att äta, men särskilt gott är det inte. Men i jämförelse med mitt finska surdegsbröd på grovt rågmjöl så är det rena himmelriket!

    SvaraRadera