onsdag 27 april 2011

I'm worth it!

En kopp kaffe (och en pyttebit kanellängd) i växthuset.
Jag har putsat fyra fönster både in- och utvändigt och det är såå tacksamt! Två till har jag putsat men bara på insidan. De var inte lika skitiga på utsidan och jag måste skona armbågen.

Nu, med en omgång tvätt hängd ute i vinden, unnar jag mig en kopp kaffe. Och jag njuter i fulla drag. Här är såå ljuvligt.

Måste googla på gurka sen. Har en planta som nog måste planteras om. Men det tar jag sen. Nu pilla i jord.

7 kommentarer:

  1. Kanellängden var verkligen pytteliten. Så liten att den inte syns på bilden

    SvaraRadera
  2. Den låg i min mage redan innan jag lämnat köket! =)

    SvaraRadera
  3. En till som är onsdagsledig alltså.

    Och nu blev jag kaffesugen. Får nog belöna mig med en chokladbit till mitt kaffe. Fast egentligen har jag inte gjort något för att förtjäna den idag. Men vad tusan - I´m worth it anyway... ;)

    SvaraRadera
  4. Ja, det är en underbar tid nu!*räcker fram en till kanellängdsbit*

    SvaraRadera
  5. Åh men ja! Det är du absolut värd :)
    Vad härligt att ha haft så mycket tid att fixa och greja idag, i så skönt väder.

    SvaraRadera
  6. Finns det något bättre än tvätt som hängt ute. Har kommit en parfym som heter: Ren T-shirt och ska dofta just uthängd tvätt
    Sov gott

    SvaraRadera