lördag 11 juni 2011

Gomiddag!

Väcktes klockan sex av kelsjuk kanin. Grrr. Men han är ju så söt! Nej, han är inte i vårt sovrum, men utanför, på altanen och han biter i gallret när han är arg, hungrig eller ensam. Söt-Bosse!

Jag ska nog sälja den här iPaden tror jag. Den är inte smidigare att blogga på än min MacBook Air (som bara är helt bedårande smidig!) och om jag är prylgalen? Nej, men min man är det, och han är dessutom i it-branschen... Han får grejer allt som oftast, och förser mig ibland! Det blir alltså hsn som får sälja den.

Nu ska lilltjejen och jag åka och köpa kaninmat, och en ny matskål. Den förra råkade jag tappa i stengolvet...

Vid tillfälle ska jag älta lite sommarstugebytartankar.

3 kommentarer:

  1. Du verkar vara en härlig person. Roligt att höra om vad du har på gång. Verkar inte sitta fast där inte
    Lycka till med inköpen

    SvaraRadera
  2. Tänk att vi båda har en Söt-Bossekanin:):)
    Här är det läskigt varmt i dag också!!
    Och Bosse springer ju lös ute och inne när vi är hemma, men annars är han i buren. Glöm INTE bort att lägga in en stor platt sten/kakel bit när det är varmt ute för den lägger dom sig på och blir svalkade av. Vi har två stora bitar Skiffer i Bosses bur.

    Ha en myyyysig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Lisbeth, :))

    Eva, tack för tipset om sten eller kakel.

    SvaraRadera