måndag 13 juni 2011

Måndag

Halsen är bättre trots dålig sömn, däremot killar det lite i näsan. Gräs? Pollen alltså.

Tjejerna kom in klockan fem i morse. De frös. Varför följde jag inte min magkänsla igår, och förbjöd dem? Sen somnade inte jag om. Så, kanske har jag fått knappt sex timmars sömn. Jag som kräver minst sju och en halv.

Dagens outfit, för er som är nyfikna på den, är gårdagens shopping del ett.

Jag glömde visa trenchcoaten men jag tror jag tog ett kort igår.

Kaffe. Dagens måste nr ett.

6 kommentarer:

  1. Själv somnade jag någon gång vid 02.30...å så ringde klockan 06.15...JAAA, jag är trött. Kunde inte somna igår men lär nog somna som en klubbad säl i kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina kläder på snygg tjej :)
    Ja,sömnen är viktig! hoppas halsen håller sig i schack, och kanske en powernap i eftermiddag?

    SvaraRadera
  3. Fina kläder du köpt :)
    Gillar den randiga klänningen, var har du köpt den?
    Trist med kliig hals, hoppas det går över snabbt!
    -Ninis-

    SvaraRadera
  4. Gillade hela din shopping men som sagt det är du som ska trivas i kläderna sen får dom vara hur snygga som helst
    Se tältandet som en milstolpe nu är det gjort Nästa gång har du något att referera till och är inte bara en jobbig mamma som alltid säger nej
    Ha det bra

    SvaraRadera
  5. Känningen (den randiga) är från Filippa K.

    SvaraRadera