söndag 26 juni 2011

Övertid

Jag borde sova. Sen tjugo minuter sen. Men jag måste också bara berätta om min otroligt händelserika dag. Eh... nä.

Men jag har shoppat! Två solkrämer och en after sun. Och så har jag nästan köpt gardiner till köket. Men ångrade mig, och ångrade mig igen, men till slut la jag tillbaka dem och gick ut ur affären.

Jag hade laddat för att shoppa på NK (där jag har presentkort som bränner i väskan!!!) men NK hade valt att ha stängt idag. What?! Va? Varför? Så dumt. Så så dumt.

Eh (igen), jag jobbar ca sextio steg från NK så jag kan gå dit vilken annan dag som helst. Men att tvingas in i Nordstan i stället för NK känns lite... beigt.

Men Nordstan har Åhléns och Åhléns har massor av trevliga saker! Örhängen. Ett par till mig och ett par var till vardera dotter. Alla nöjda och glada - och fina!

Sen blev det lunch. Den vi fick vääääänta på. Men när den väl kom var den rackarns god!!!

Spice på Kungstorget i Göteborg - så himla gott!

Nu sova!
   .

2 kommentarer:

  1. Lite shopping blev de i allafall :)
    Synd att NK var stängt!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt med stängt en vanlig söndag.

    SvaraRadera