fredag 17 juni 2011

Nja

Det känns sådär just nu. Jag är inte riktigt tillfreds med min arbetsinsats. Eller jo, på ett sätt är jag det, jag håller ett rätt högt tempo och jag jobbar efter bästa förmåga. Jag är ju långsam för att jag är osäker. Jag har på sex veckor inte privatsurfat en enda gång. Förutom när jag vid ett tillfälle snabbt kollade tidtabellen. That's it! På förra jobbet ...

Så. Jag skiter i att jag ligger långt efter.
Jag skiter i att jag har massa mail som legat snart en vecka... Jag bestämmer mig för att jag gjort mitt bästa - för det har jag verkligen - och så är jag nöjd med mig själv. *klappar på axeln och motar bort alla negativa tankar om mig själv*

Ett glas vin är jag så värd!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker du är värd ett glas vin för varje obesvarat mejl. :-)
    Kramar på dig!
    Ja. Jag längtar ihjäl mig efter midsommar.

    SvaraRadera
  2. Japp! Ett stort glas! Kram

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen värd ett glas vin

    SvaraRadera
  4. Jenny: Vadå obesvarade mail? *fnys* ;))

    Maud: Det är jag väl? :)

    Shamrock: Tack!

    Venus: Skål!

    SvaraRadera