torsdag 10 mars 2016

Dagen som gick

I morse skrev jag lite, samtidigt som jag drack mitt kaffe. Sedan åkte jag till stan, uträttade några ärenden och träffade sedan en härlig tjej som jag jobbat ihop med i flera år (och vi delade massor av olika upplevelser ...)

Trots att vi inte har setts på ca 1,5 år var det som om det bara gått några veckor sen vi sist sågs. Härligt! Munnarna gick i ett.


Efter det besökte jag en butik (vars trevliga ägare jag ville träffa igen, jag vet att hon har undrat hur det gått med boken), och förutom att prata en stund med henne köpte jag ett par väldigt trevliga, marinblå byxor.


En väldigt bra torsdag. Och i morgon jobbar jag heldag på reklambyrån. En bra start på helgen.


2 kommentarer:

  1. Nu får dom se till att trycka boken för nu vill jag ha den, den hade varit perfekt nu! Jag blir glad var gång jag ser omslaget för det tilltalar mig estetiskt! Ha det!

    SvaraRadera