söndag 20 mars 2016

Oj, sovmorgon!

Sov till halv åtta. Kors i taket. Men det var nog för att jag la mig ganska sent igår. Vi var hos min syster och svåger och åt middag och när jag kom hem tittade jag en stund på de två helikoptrar som cirkulerade inte jättelångt ifrån oss ... blev väldigt nyfiken.

Till slut ramlade jag i säng (svårt att göra annat med min träningsvärk) och somnade direkt. (Drömde oroligt dock.)

Vad gäller mitt manus två är jag lite i valet och kvalet ... jag har kört så himla fast och vet ärligt talat inte hur jag ska komma loss. Jag funderar på att lägga det åt sidan och istället skriva på manus tre. Men jag vet inte. Det är inte riktigt min grej att ge upp. Ska börja med att läsa mina anteckningar, för någon gång fanns det en tanke med manuset.

Hittar jag inte tanken, eller om jag upptäcker att jag inte gillar den längre, då lägger jag detta manus i byrålådan tills vidare. Det måste vara roligt att skriva för att det ska bli roligt att läsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar