fredag 25 mars 2016

Svensk Bokhandels katalog



Jag är med i Svensk Bokhandels sommarkatalog som kom ut i dagarna! Igår var jag på biblioteket och bad att få titta i den. Dessvärre var den upptagen av en annan bibliotekarie som satt och jobbade med den ... men jag såg nog bedjande (desperat) ut, för hon gick iväg och kollade om hon kunde låna den lite snabbt.

Den första sidan jag fick upp var sidan med mig - mitt debutantporträtt! (Bara en sådan sak!) Jag fotade porträttet och annonsen och tackade för mig. 

I nästa vecka ska jag gå dit igen, och bläddra igenom hela katalogen, och liksom ta in att jag faktiskt är med i den. Igår gick det så himla fort, och jag fick ju inte ens möjlighet att bläddra, eller leta i registret eftersom jag råkade få upp rätt uppslag direkt. 

Det är kul. Det är på riktigt och det är nu det händer. Eller ja, snart i alla fall ... boken ska ju tryckas först. 


2 kommentarer: